شناسهٔ خبر: 87827 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

بنگر خواست انگشتش را گچ نگیریم تا مقابل راه‌آهن بازی کند/ این بازیکن نیازی به جراحی ندارد

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید انگشت بنگر را دیروز گچ می‌گرفتیم اما این بازیکن خواست که به دلیل شرایط تیم فعلاً این اتفاق‌ها نیفتد تا بتواند مقابل راه‌آهن بازی کند.

به گزارش نماینده میثم علیپور در گفت‌وگو با فارس در خصوص مصدومیتی که برای محسن بنگر پیش آمده گفت: در جریان تمرین لحظه‌ای انگشت شصت دست محسن بنگر در رفت اما او خودش همان لحظه انگشتش را جا انداخت اما وقتی پیش ما آمد ما تشخیص دادیم که این موضوع در رفتگی بوده است و بعد از اینکه انگشت او ورم کرده بود برایش رادیوگرافی نوشته بودیم و مشخص شد که انگشت شصت دست بنگر شکسته است و نیاز دارد که گچ گرفته شود.

وی ادامه داد: با این خود بنگر از ما خواست که فعلا دستش را گچ نگیریم تا بتواند در بازی مقابل راه‌آهن بدون مشکل بازی کند و فعلاً برای انگشت بنگر باید از آتل استفاده شود اما خوشبختانه این بازیکن نیاز به عمل جراحی ندارد. هرچند که از نظر پزشکی باید انگشت بنگر دیروز گچ گرفته می‌شد اما این بازیکن خواست به دلیل شرایط پرسپولیس از ما خواست که فعلاً انگشتش گچ گرفته نشود و بعد از بازی اگر نیاز بود این اتفاق بیفتد. 

علیپور در خصوص وضعیت هادی نوروزی که دیروز با پرسپولیس تمرین نکرد، تصریح کرد: هادی دیروز تب کرده بود و سرماخوردگی داشت و ما هم داروهایی برای او در نظر گرفتیم و اگر امروز شرایط بهتری داشته باشد در تمرین حضور خواهد داشت.

وی در پایان درباره وضعیت رضا نوروزی هم تصریح کرد:‌ این بازیکن دیگر زیر نظر کادر پزشکی نیست و خوشبختانه چند روزی هست که با تیم تمرین می‌کند.

نظر شما