شناسهٔ خبر: 87468 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

دلیل عجیب برای بازداشت یکی از رهبران معارض بحرینی !

دادستانی بحرین یکی از رهبران معارضان این کشور را به اتهام مخالفت با عملیات توفان قاطع علیه یمن و اقدام نظامی در این کشور بازداشت کرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس «فاضل عباس» یکی از رهبران معارضان بحرینی به اتهام «انتشار اخبار کذب و مغرضانه» درباره عملیات «توفان قاطع» و مخالفت با اقدام نظامی کشورهای عربی علیه یمن بازداشت شد.

پایگاه خبری «ارم نیوز»، گزارش داد که دادستانی بحرین فاضل عباس دبیر کل سازمان تجمع ملی دموکراتیک بحرین را که یکی از گروه‌های معارض در این کشور به شمار می‌رود به انتشار اخباری که ممکن است به این عملیات نظامی ضرر وارد کند و اهانت به دیگر کشورها از جمله عربستان که رهبری تجاوز به یمن را در دست گرفته متهم کرده است.

دولت بحرین معارضان این کشور را به جانبداری از ایران که از جنبش انصار الله یمن حمایت می‌‌کند متهم می‌کند در حالی که معارضان بحرینی این مسأله را رد می‌کنند.

در حالی که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان در قالب ائتلاف آمریکایی علیه داعش اقدام قابل توجهی برای مقابله با داعش انجام نداده‎‌اند، برای چندمین روز متوالی یمن هدف اهداف جنگنده‌های عربستانی قرار گرفته‌ است.

نظر شما