شناسهٔ خبر: 87399 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعلام آمادگی دانشجویان علوم پزشکی جهت اعزام و امدادرسانی به مردم یمن

حمله به يمن43 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قزوین گفت: دانشجویان حاضرند تا در صورت فراهم شدن شرایط اعزام و اجازه مسئولان امر به یمن اعزام شده و به امداد در عرصه‌های مختلف پزشکی بپردازند.

به گزارش نماينده ازتسنیم، دانشجویان بسیجی علوم پزشکی استان قزوین جهت کمک به مردم آسیب دیده یمن و مجروحان حملات امروز اعلام آمادگی کردند.

برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قزوین با اعلام این خبر، گفت:دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین که از سوم فروردین امسال با حضور در مناطق محروم این استان به امور پزشکی در این مناطق مشغول می باشند با شنیدن خبرهای مربوط به حملات وحشیانه کشورهای متجاوز غربی و عربی به مردم مظلوم یمن، جهت کمک رسانی و امداد به مجروحان این حملات اعلام آمادگی نمودند.

وی گفت: حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، بهداشت محیط، پرستاری و سایر رشته‌های تخصصی پزشکی از ۳ الی ۱۳ فروردین در روستاهای محروم منطقه الموت قزوین حضور دارند که به خدمت‌رسانی به مردم محروم این مناطق مشغول می‌باشند.

برزگر در پایان گفت: این دانشجویان حاضرند تا در صورت فراهم شدن شرایط اعزام و اجازه مسئولان امر به یمن اعزام شده و به امداد در عرصه‌های مختلف پزشکی بپردازند.

نظر شما