شناسهٔ خبر: 87332 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مردم در انتخابات مجلس آینده به چه کسانی رای می دهند

موید حسینی صدر43 نماینده مجلس شورای اسلامی از تغییر شاخص های مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس آینده خبر داد و گفت: در مجلس آینده کسانی که دروغ می گویند و هتاکی می کنند تا رای بیاورند مورد اقبال مردم نخواهند بود.

به گزارش نماينده، موید حسینی صدر در گفتگو با مهر، اظهار داشت: پیش‌بینی من این است که سال ۹۴ سال خوبی برای کشور باشد زیرا بودجه واقع بینانه ای برای سال ۹۴ بسته شده است، کسری بودجه نداریم و وابستگی به نفت کاهش یافته است.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای بخش های تولید، فرهنگیان و عمرانی بودجه خوبی در نظر گرفته شده است ما به احتمال زیاد از مذاکرات نتیجه خواهیم گرفت و با به سرانجام رسیدن مذاکرات سرمایه گذاری بالایی در هر بخش های کشور از جمله پتروشیمی، خودروسازی و فولاد صورت می گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران کشور پخته تر شده اند، گفت: مدیران آمادگی عقد قراردادهای بزرگ در فاینانس و بیع متقابل را دارند.

وی با بیان اینکه چشم انداز کشور در سال ۹۳ را مثبت ارزیابی می کنم گفت: رویکرد عقلانی در کشور حاکم شده است مردم پس از برگزاری ۲۵ تا ۳۰ انتخابات به این نتیجه رسیدند که دیگر دوره آن که فردی با حرف های قلمبه سلمبه رای مردم را بگیرد، گذشته است.

حسینی صدر با رد امکان هر گونه دخالت دولت در انتخابات اظهار داشت: ممکن است فرمانداران و استانداران دخالتی در انتخابات در دفاع از نامزد خاصی داشته باشند، اما به صورت فراگیر دخالتی صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: مردم به دنبال انتخاب نمایندگانی در مجلس هستند که تخصص و تجربه داشته باشد، مردم در انتخابات مجلس آینده به وعده ها اهمیتی نمی دهند بلکه شاخص هایی برای انتخاب نمایندگان خود دارند.

نماینده مردم خوی تاکید کرد: در مجلس آینده کسانی که دروغ می گویند و هتاکی می کنند تا رای بیاورند مورد اقبال مردم نخواهند بود. مجلس سال آینده باسوادتر و کارکشته تر خواهد بود و تعداد افراد عوام فریب هر روز در مجلس کمتر خواهد شد.

صدر ابراز امیدواری کرد: مجلس آینده بتواند به کارهای اساسی کشور بپردازد و بتواند نظارت خود را افزایش دهد متااسفانه امروز در اثر کاهش نظارت ها رانت افزایش یافته و پمانکاران در اجرای پچروژه ها تخلف می کنند.

ارسال به

    نظر شما