شناسهٔ خبر: 87177 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

بازیگر سینما: مردم به کویر سفر کنند

گلچین بازیگر سینما و تلویزیون : همه جای ایران از شرق تا غرب واز شمال تا جنوب بسیار دیدنی و جذاب بوده،و با توجه به اینکه همیشه شمال کشور را به دلیل آلودگی تهران به مسافران پیشنهاد می کنند،من کویر را پیشنهاد می کنم.

به گزارش نماینده مرجانه گلچین بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون ضمن تبریک سال نو در گفتگو با میزان، گفت:آرزوی موفقیت و تندرستی برای مردم عزیزم در هر کجای این مرز و بوم را از خداوند بزرگ خواستارم و امیدوارم سال نو سرشار از خیر و برکت برایشان باشد.

وی افزود:امیدوارم در سال جدید مشکلات اقتصادی مردم مرتفع شود و همه به یک میزان از شرایط خوب بهره مند شوند.

گلچین تصریح کرد:گاه می بینم که قشر متوسط برای خرید کردن با چه مشکلاتی رو به رو هستند،قشری که همه ما مدیون زحمات آنان هستیم.آرزو می کنم شرایط به گونه ای مناسب برای همه هموطنانم تغییر کند.

بازیگر سریال "بزنگاه" با بیان این مطلب که رفتن به نقاط دیدنی چون کویر بسیار خاطر انگیز است،ادامه داد:همه جای ایران از شرق تا غرب واز شمال تا جنوب بسیار دیدنی و جذاب بوده،و با توجه به اینکه همیشه شمال کشور را به دلیل آلودگی تهران به مسافران پیشنهاد می کنند،من کویر را پیشنهاد می کنم.

گلچین ابراز داشت:من خود اهل شمال کشور هستم و حتما در نیمه دوم عید به آنجا خواهم رفت و از آب و هوای مناسب آن استفاده خواهم کرد.

وی با اشاره به فعالیت در کارجدیدی در عرصه بازیگری گفت:بعد از "شاهگوش"هر فیلمنامه ای که خواندم را نپسندیدم و منتظر یک اثر با فضایی جذاب و متفاوت هستم و امیدوارم در بهار94پیشنهاد خوبی برای حضور در فیلم ها و سریال های تلویزیونی داشته باشم.

نظر شما