شناسهٔ خبر: 87095 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

همدلی ملت، پشتوانه ای اساسی برای موفقیت دولت است

بیاتیان43 نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: دولت روحانی که با حداقل آرا به عنوان دولت یازدهم برگزیده شد، برای برقراری روابط دیپلماتیک و با در پیش داشتن مذاکرات مهم هسته ای به پشتوانه ای اساسی نیاز دارد که همدلی مردم می تواند بهترین گزینه باشد.

به گزارش نماينده، ‌سید محمد بیاتیان در گفت و گو با(ایسنا) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شعار سال ۹۴ را با این دیدگاه برگزیده اند که دولت بدون حضور مردم و همدلی بین مردم، مسئولین و دولت نمی تواند موفق عمل کند.

وی افزود: دولت روحانی که با حداقل آرای ملت به عنوان دولت یازدهم برگزیده شد، با روابط دیپلماتیک و در پیش داشتن مذاکرات مهم هسته ای به پشتوانه ای اساسی نیاز دارد که همدلی مردم می تواند بهترین گزینه باشد.

نماینده مردم بیجار در مجلس عنوان کرد: در صورت عدم همراهی و همدلی ملت با دولت، تحقق شعارهای انتخاباتی رییس جمهوری نیز ممکن نخواهد بود.

وی تصریح کرد: روسای دستگاه های اجرایی، مسئولین تمام حوزه ها و آحاد مردم با همدلی و همراهی خود باید علاوه بر تحقق شعار های انتخاباتی رییس جمهوری به تحقق شعار سال هم که توسط رهبر انقلاب تحت عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی انتخاب شده است، تلاش کنند.

بیاتیان خاطرنشان کرد: در کنار همدلی مردم با دولت، دولت نیز باید از انتقادهای سازنده مردم و مسئولان بهره گرفته و فضا را برای تلاش مسئولین در جهت تحقق شعار سال فراهم کند.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با تلاش و همکاری و همیاری تمام دلسوزان نظام، سال ۹۴ سالی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تبدیل شود.

نظر شما