شناسهٔ خبر: 86989 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بازدید سرزده روحانی از پایگاه امداد و نجات هلال احمر، پلیس راه

روحانی رییس جمهوری عصر یکشنبه به طور سرزده از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان های آرادان و پاکدشت بازدید کرد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی پس از شرکت در مراسم تشییع و ترحیم والده ایشان در شهرستان سرخه و در مسیر بازگشت از سمنان به تهران؛ ابتدا از پایگاه امداد و نجات شهرستان آرادان بازدید و با مسافران نوروزی که در محل حضور داشتند صمیمانه گفت و گو کرد.

رییس جمهوری سپس در تماسی از طریق بی سیم، به امدادگران پر تلاش در پایگاه های هلال احمر استان خدا قوت گفت و از زحمات آنان تشکر کرد.

روحانی همچنین با نیروهای پلیس راه و نیروی انتظامی که در مجاورت پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان انجام وظیفه می کردند، گفت و گو و از تلاش های شبانه روزی آنان برای ایمنی و آرامش مردم و نیز کاهش تلفات رانندگی طی سالهای اخیر تمجید کرد.

رییس جمهوری در همین اثنا با مسافران عبوری که متوجه حضور ایشان شده بودند نیز احوالپرسی و کودکانی را که ابراز علاقه می کردند مورد تفقد قرار داد.

روحانی در ادامه مسیر از پایگاه امداد و نجات هلال احمر و همچنین پایگاه اورژانس در شهرستان پاکدشت بازدید و از نزدیک با امدادگران، نیروهای پلیس راه و مسافران گفتگو کرد.

گفتنی است که مراسم تشییع و خاکسپاری والده رییس جمهوری صبح امروز (یکشنبه) با حضور گسترده مردم در سرخه و مراسم ختم نیز عصر یکشنبه در شهرستانهای سرخه و سمنان برگزار گردید.

مراسم ختم دیگری نیز قرار است از ساعت ۱۱تا ۱۲و ۳۰ دقیقه چهارشنبه پنجم فروردین ماه در مدرسه عالى شهید مطهرى تهران برگزار شود

نظر شما