شناسهٔ خبر: 86907 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

اطلاعات گردشگری، رسیدگی به شکایات و امداد و نجات جاده ای با ۰۹۶۲۹

 آزمایش خودرو جدید سایپا در جاده‌ شمال! رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ارایه سه خدمت اصلی اطلاعات گردشگری، رسیدگی به شکایات و امداد و نجات جاده ای توسط سامانه ۰۹۶۲۹ را از مهم ترین خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی اعلام کرد.

به گزارش نماينده به نقل ازایرنا، مرتضی رحمانی موحد با حضور در محل کانون اتومبیلرانی و جهانگردی سازمان از سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات ۰۹۶۲۹ بازدید کرد و علاوه بر گفت و گو با اپراتورهای این مجموعه به ارزیابی خدمات ارایه شده پرداخت.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: با توجه به پاسخگویی شبانه روزی ۲۱ نفر به صورت سه شیفت ۸ ساعته در این سامانه، نحوه ارائه خدمات مطرح شده راضی کننده است.

بر اساس گزارش سازمان میراث فرهنگی، رحمانی موحد بیشترین تقاضای مردمی از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ از ۲۵ اسفند ماه تاکنون را مربوط به کسب اطلاعات گردشگری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ توانسته پل ارتباطی قوی با مردم برقرار کند، استفاده از خدمات نوین از جمله راه اندازی نرم افزاز (اپلیکیشن) ۰۹۶۲۹ را در تسریع ارایه اطلاعات گردشگری و خدمت رسانی به مسافران نوروزی مفید خواند.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امکانات امداد و نجات جاده ای را نیز تکمیل کننده ارایه اطلاعات گردشگری توسط این سامانه دانست که ضمن فعالیت بیش از یکهزار خودرو در سراسر کشور امکان ارایه خدماتی از جمله راهنمایی، تعمیر و حمل و نقل خودروهای نیازمند امداد را فراهم می کند.

 

نظر شما