شناسهٔ خبر: 86616 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

۵ کشته و مصدوم حاصل انفجار در ۲ منزل مسکونی

چهارشنبه سوری 43 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: انفجار در دو منزل مسکونی یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش نماینده، جلال ملکی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت ۸:۱۲ صبح امروز انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان شهید رجایی به سامانه ۱۲۵ اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در طبقه همکف یک منزل ۲ طبقه قدیمی ۶۰ متری، انفجار و در پی آن آتش سوزی رخ داد که باعث شکسته شدن شیشه‌ها شد. طبقه همکف کاملا شعله ور بود و اعلام شد یک نفر داخل آتش است. آتش‌نشان‌ها در جریان این عملیات با پیکر سوخته و بی رمق مردی ۸۰ ساله مواجه شدند و او را به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت مشخص شد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۴:۳۳ بامداد امروز حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان وحدت اسلامی، خیابان محمدی به سامانه ۱۲۵ اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در یک منزل مسکونی ۳۵ متری انفجاری رخ داد که منجر به آتش سوزی و تخریب دیوارهای آن شد. شدت انفجار به حدی بود که دیوارهای منزل کناری نیز تخریب شد. با تخریب دیوارها یک زن ۲۵ ساله و فرزند یک‌ساله‌اش زیر آوار گرفتار شدند و یک مرد ۴۵ ساله دچار سوختگی شد.

ملکی گفت: در منزل کناری نیز مردی حدوداً ۴۵ ساله زیر آوار گرفتار شد که آتش‌نشان‌ها همه این افراد که خوشبختانه زنده بودند به عوامل اورژانس تحویل دادند.

نظر شما