شناسهٔ خبر: 86518 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

کوهکن:

رئیس جمهور بدون تعارف در برابر بی تدبیری‌ها بایستند

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان در واکنش به اظهارات یونسی، گفت: رئیس جمهور که دائمأ مشی تدبیر خود را تکرار می‌کنند بدون تعارف در برابر این‌گونه بی تدبیری‌ها بایستند و با آن برخورد کنند، قطعأ با این گونه صحبت‌ها نمی‌شود زمام را کم هزینه اداره کرد.

به گزارش  نماینده محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان در گفتگو با «نسیم» با اشاره به اظهارات اخیر علی یونسی گفت: نکته‌ای که بیش از هر چیزی حائز اهمیت بوده سابقه وزارت ایشان در دولت اصلاحات است، به دلیل اینکه از شخصی مانند وی بعید بود که حرفی را بزنند که امکان حاشیه سازی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: این حرف اولین افاضات آقای یونسی نیست قبلأ هم مواردی بوده که از صحبت‌های وی بیرون آمده و دچار حاشیه شده، آنچه مسلم است افرادی که تحت عنوان مشاور یا معاون رئیس جمهور انتخاب می‌شوند باید در حرف زدن خود دقت کنند و در برابر شعار تدبیر رئیس دولتن بی تدبیری به خرج ندهند.

دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با بیان اینکه مدیر باید مجموعه خود را به درستی اداره کند اظهار داشت: آقای رئیس جمهور که دائمأ مشی تدبیر خود را تکرار می‌کنند بدون تعارف در برابر این‌گونه بی تدبیری‌ها بایستند و با آن برخورد کنند، قطعأ با این گونه صحبت‌ها نمی‌شود زمام را کم هزینه اداره کرد.

کوهکن تصریح کرد: کسانی در دایره دولت معرفی می‌شوند باید مراقب حرف‌های خود باشند و به گونه‌ای صحبت کنند که شفاف و روشن باشد که امکان تحریف آن وجود نداشته و اگر کسی قصد تحریف داشت برای این کار ناگزیر به تحریف ۹۰ درجه‌ای حرف‌ها داشته باشد نه اینکه با جابجایی چند حرف حاشیه‌ای بزرگ در حد بین المللی ایجاد کند.

وی با تذکر به دولت مبنی بر جلوگیری از سخنرانی اینگونه افراد گفت: این دستور اکید مقام معظم رهبری است که دولت‌ها از وجود افراد حاشیه‌ساز جلوگیری کنند، هنر افراد باید مستقل و شفاف حرف زدن باشد، این صحبت‌ها از وزیر اطلاعات سابق اصلأ پذیرفته نیست، آنچه مسلم است هیچ کشور و دولتی از کم حرف زدن آسیب ندیده است.

نایب رئیس جبهه پیروان در پایان خاطرنشان کرد: مسئول ذی حق نیست بلکه مدیون است و  در حوزه‌ مسولیتی که قرار دارد اظهارنظر کند و حرف‌‎های خود را بر اساس مسولیت خود و با دقت بیان کند.

نظر شما