شناسهٔ خبر: 86507 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نروید دنبال بِرَند+عکس

رهبرانقلاب43 در پی بیانات امام خامنه‌ای مبنی بر حمایت از محصولات داخلی، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی پوستری پیرامون همین موضوع منتشر کرد.

به گزارش نماینده، به ایام نوروز که نزدیک‌تر می‌شویم، بازارهای شهر شلوغ‌تر از روزهای قبل می‌شود. هر کسی دنبال کالایی است، برخی دنبال کالایی با بِرَند خاص هستند و برخی هم برایشان برند مهم نیست و سراغ کالایی با کیفیت مطلوب داخلی و خارجی را می‌‌گیرند، برخی هم نگاهی فراتر دارند و دنبال ارتقاء اقتصاد کشور و حمایت از تولیدکنندگان داخلی هستند.

 

در این راستا رهبر معظم انقلاب، طی رهنمودهایی در ۲۹ بهمن ماه فرمودند: «محصولات داخلی را مردم مصرف کنند؛ نروند دنبال این نشانه‌ها. حالا مد شده است بگویند «برند» است، برند فلان؛ برند چیست! بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. شما مصنوعات خارجی را که مصرف می‌کنید، در واقع کمک می‌کنید به اینکه حجم آن بنگاه خارجی، آن کارگر خارجی، آن سرمایه‌دار خارجی، مدام بیشتر بشود و تولید داخلی ضربه بخورد، شکست بخورد».

پیرو این بیانات ارزشمند و در آستانه نزدیک شدن به ایام نوروز، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پوستری پیرامون همین موضوع منتشر کرد.

نظر شما