شناسهٔ خبر: 86472 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

دوست دارم به پرسپولیس برگردم

پرسپولیس 43 سامان آقازماني بازيکن سابق پرسپوليس که به تيم آرارات ارمنستان پيوسته اعتقاد دارد مي تواند با درخشش در اين تيم به پرسپوليس برگردد.

به گزارش نماینده، آقازمانی در خصوص آخرین شرایطش در این تیم به "ورزش سه" گفت: اول می خواهم سال نو را به مردم ایران مخصوصا پرسپولیسی های عزیز تبریک بگویم. خداراشکر در اینجا جا افتادم و توانستم در ۳ بازی رسمی و بازی های دوستانه خودم را نشان دهم و اثبات کنم. ۱۶ بازیکن تیم ما برای نیم فصل دوم عوش شدند و از ۱۲ ملیت به این تیم آمدند و به مرور تیم مان بهتر می شود. ما با تیم صدر جدول مساوی کردیم و یک برد و یک مساوی بدست آوردیم. در بازی دوم مان یک پاس گل دادم که باعث برد تیم شدم. خداراشکر حسین حسینی و شعیب امیری دو بازیکن دیگر تیم هم در تیم جا افتادند. من نیم فصل از تیم های خودمان مثل پدیده، استقلال خوزستان و سپاهان پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم به ارمنستان بروم و تجربه کسب کنم و به تیم خای ایرانی کمک کنم.

او امیدوار است به پرسپولیس برگردد و در همین خصوص گفت: دوست دارم به تیم های بهتر ترانسفر شوم اما برایم خیلی مهم است که که به پرسپولیس برگردم و اتفاقا در نیم فصل دوم به من پیشنهاد شد اما یگ سری اتفاقات افتاد که نتوانستم برگردم. امیدوارم روزی به پرسپولیس برگردم. امیدوارم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود. البته دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت تر است و باید تیم با قدرت تر کار کند. من شنیدم یکی از هواداران النصر ۱۰ هزار بلیط خریده تا مردم برای تماشای بازی بیایند. امکانات دو تیم قابل مقایسه نیست و امیدوارم پرسپولیس موفق شود.

آقازمانی در مورد تیم ملی دانشجویان گفت: امیدوارم بتوانم در تیم ملی دانشجویان هم موفق شود و در خرداد ماه که در کره جنوبی بازی داریم نتایج خوبی بگیریم.

نظر شما