شناسهٔ خبر: 86292 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

می خواهیم حزب اعتدال و توسعه از معرض اتهام دولتی بودن خارج شود/ حضور دولتی ها در حزب اعتدال

نکو43 مؤسس حزب اعتدال گفت: دولتی‌ها، کسانی که با دولت همسو هستند و برخی از سطوح میانی دولت نیز در حزب اعتدال حضور دارند ولی به هر حال حزب دولتی نیست.

به گزارش نماینده ابراهیم نکو یکی از مؤسسین حزب اعتدال در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد ارتباط حزب متبوع خود با حزب اعتدال و توسعه گفت: ما اشتراکات زیادی با حزب اعتدال و توسعه داریم ولی اینکه تصمیم‌گیری‌های مشترک داشته باشیم یا خیر، فعلا مطرح نیست.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سابقاً گفته بودید یکی از اهداف حزب اعتدال برطرف کردن اشکالات حزب اعتدال و توسعه است؛ بر این اساس چه اشکالاتی را متوجه این حزب می‌دانید، اظهار داشت: اشکالات جزئی وجود دارد؛ از جمله این است که اقدامات حزب به اسم دولت تمام می‌شود و منتقدین دولت اقدامات حزب را به معنای ورود دولت به انتخابات معنا می‌کنند.

مؤسس حزب اعتدال اضافه کرد: نظر دولت این نیست که حزب اعتدال و توسعه از طرف دولت ورود پیدا کند و دولت هم قطعاً در انتخابات دخالت نخواهد کرد ولی این اشکالات جزیی وجود دارد و حزب اعتدال و توسعه را به عنوان دولت می‌شناسند.

نکو با بیان اینکه در تلاش هستیم برنامه‌ای در پیش بگیریم که مشی اعتدالی وجود داشته باشد، تصریح کرد: دولتی‌ها، کسانی که با دولت همسو هستند و برخی از سطوح میانی دولت نیز در حزب اعتدال حضور دارند ولی به هر حال حزب دولتی نیست.

وی با تأکید بر اینکه حزب اعتدال سعی دارد با اعلام موجدیت خود باعث شود که حزب اعتدال و توسعه را از معرض اتهام دولتی بودن خارج کند، اظهار داشت: حزب اعتدال همان روش حزب اعتدال و توسعه را خواهد داشت، زیرا اشتراکات فراوانی بین تصمیمات ما و دولت وجود دارد.

 

نظر شما