شناسهٔ خبر: 86288 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باید به دنیا اعلام کنیم یونسی هیچ جایگاهی در جمهوری اسلامی ندارد

روح الله حسینیان431 نماینده تهران در مجلس با اشاره به گتره‌ای حرف زدن هر از گاهی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام گفت: رئیس‌جمهور باید از یونسی بیزاری می‌جست.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بافارس، درباره اظهارات علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی گفت: من با ایشان از زمان تحصیل در مدرسه حقانی آشنا هستم و معتقدم ایشان یک عنصر فکری نبوده و حرف‌هایش بر مبنای حسابگری هوشمندانه نیست.

وی با تأکید بر اینکه نباید سخنان یونسی را به هیچ عنوان مواضع دولت دانست، اظهار داشت: باید به دنیا اعلام کنیم که او هیچ جایگاهی در جمهوری اسلامی نداشته و فقط بر اساس ارتباطات قبیله‌ای در دولت سمت گرفته است.

حسینیان با یادآوری اینکه اظهارات یونسی درباره احیای نماد شیر و خورشید حتی در داخل هم خریدار نداشت، گفت: اظهارنظرهای او در خارج از مرزها نیز هیچگونه اثرگذاری نداشته ونمی‌تواند هیچ جریانی را نمایندگی کند، از این رو آقای یونسی اصلا جایگاهی ندارد که بخواهیم او را نماینده جریان انحرافی جدید بخوانیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به گتره‌ای حرف زدن هر از گاهی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی بیان داشت: اگر رئیس‌جمهور اهل تدبیر بود به واسطه بازتاب اظهارات یونسی و بهانه‌ای که او به دست خرده‌گیران به جمهوری اسلامی ایران داده است، باید از او بیزاری می‌جست.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۲-۲۴ ۱۱:۰۳ 0 0

    درود بر استاد حسینیان..
                                

نظر شما