شناسهٔ خبر: 86224 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

موسوی لارگانی :

توصیه‌های افراد در پرونده های قضایی فساد را پر رنگ تر نشان می دهد

موسوی لارگانی43 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رابطه ها نباید جای ضابطه های قانونی را بگیرد، گفت: توصیه های برخی افراد در پرونده‌های قضایی فساد اقتصادی را پر رنگ تر می‌کند.

به گزارش نماینده، سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با میزان درباره فشارهای سیاسی بر قوه قضاییه در بررسی برخی پرونده‌های خاص، تصریح کرد: فشارهای سیاسی در پرونده های قضایی نباید منجر به توقف در صدور رای شود، زیرا مردم انتظار دارند قوه قضاییه فارغ از موقعیت سیاسی افراد رای عادلانه‌ای صادر کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توصیه‌های که با فشار سیاسی برای تغییر در روند بررسی پرونده قضایی اعمال می‌شود باید متوقف شود، گفت: زمانی فساد اقتصادی در کشور ریشه کن می‌شود که افراد بدانند در هر مسئولیتی که هستند اگر قانون را رعایت نکنند باید جوابگو باشند.

وی با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی ما بر طبق احکام اسلامی ترسیم شده است، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید بدون توجه به توصیه‌های برخی افراد پرونده‌های قضایی را در کشور بررسی و در عین عدالت رای قاطع خود را برای مجازات مجرمان در این مرز و بوم صادر کند.

نظر شما