شناسهٔ خبر: 86172 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند

بروجردی43 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای عقب‌نشینی نمی‌کند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی در دومین یادواره سرداران و ۶۷۰ شهید شهرستان دشتستان در برازجان اظهار داشت:‌ عشق به اهل بیت عصمت و طهارت رمز موفقیت ایران اسلامی بوده است و امروز هر چه داریم به برکت خون همین شهدا است.

وی ولایت فقیه را عمود خیمه‌گاه نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرد و ادامه داد: رهنمودها و هدایت‌های مقام معظم رهبری باعث قوام و دوام نظام و موفقیت‌های این کشور شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ثبات و امنیت پایدار در ایران اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این در حالی است که در بسیاری از کشورها شاهد بحران‌ها و چالش‌های گسترده‌ای هستیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی مسیرهای توسعه و پیشرفت را با سرعت بالایی طی می‌کند، ادامه داد: دشمنان و به ویژه صهیونیسم نمی‌توانند اقتدار ایران را ببینند و نمی‌خواهند که ایران مقتدر باشد.

بروجردی به ایستادگی ملت ایران اشاره کرد و افزود: ایران اسلام در شرایط تحریم‌ها و در زمانی که بسیاری از همکاری‌ها با کشور ما قطع شده بود توانست به فناورهای بزرگی در عرصه مختلف از جمله هسته‌ای دست یابد.

وی با بیان اینکه ایران امروز در بحث هسته‌ای و مذاکرات در حوزه اقتدار قرار گرفته است، تصریح کرد: ما در بحث مذاکرات به امید پروردگار از این آزمون سخت تاریخی سرافراز بیرون خواهیم آمد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما بر پیمان با خون شهدای گرانقدر انقلاب محکم و پارجا ایستادگی خواهیم کرد، افزود: آمریکا به فکر عقب نشینی ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای نباشد.

وی خاطرنشان ساخت: در مجلس شورای اسلامی فوریتی را مصوب کرده‌ایم که در صورتی‌که آمریکا بخواهد به زیاده‌خواهی‌های خود ادامه دهد، دولت باید روند هسته‌ای را قبل از توافقات ژنو دوباره آغاز کند.

نظر شما