شناسهٔ خبر: 86159 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی پور:

ایران هیچ دخالتی در امور داخلی همسایگان خود ندارد

قاضی پور43 نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اظهارات بیجای دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی هیچ خدشه‌ای به پیوند میان ملت‌های ایران و عراق وارد نخواهد کرد.

به گزارش نماینده، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بافارس، در مورد اظهارات خلاف امنیت ملی علی یونسی دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی گفت: آقای یونسی تاکنون چند بار با اظهار نظرهای خود در طول یک سال گذشته در کشور تشنج به وجود آورده است.

وی با یادآوری اهانت یونسی به آذری‌ زبان‌ها و پاسخ به موقع خود به این اهانت اظهار داشت: بنده همان موقع جواب دادم که آقای یونسی پیر شده است و هذیان می‌گوید.

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر قلوب راه یافته است و هیچ نیازی به کشورگشایی ندارد، گفت: ما به تمامیت ارضی همسایگان‌مان از جمله عراق، احترام می‌گذاریم و در عین اینکه از مقاومت در سوریه، لبنان و عراق حمایت می‌کنیم اما هیچ دخالتی در امور داخلی آنها نداریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اظهارات بی‌ربط، بی‌مسئولیت و بی‌جای یونسی هیچ خدشه‌ای به پیوند میان ملت‌های ایران و عراق وارد نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: منافقان و ضدانقلاب نخواهند توانست بر مبنای یک اظهارنظر نسنجیده در منطقه تفرقه‌افکنی کنند.

نظر شما