شناسهٔ خبر: 86132 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

شهیدی پیش از خطبه های نماز جمعه:

احزاب آمریکا دیوانه‌وار در مقابل هم ایستادند و گیج شده اند

شهیدی محلاتی/2 رئیس بنیاد شهید با اشاره به درگیری دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا اظهار داشت: امروزه شاهد هستیم که این دو حزب دیوانه‌وار در مقابل هم ایستادند و همدیگر را محکوم می‌کنند و برای ما جالب و خنده‌آور است که اینچنین گیج شده‌اند.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه اقتدار امروز ما مدیون خون شهیدان است، اظهار داشت: اگر امروز در دنیا می‌توانیم سخن بگوییم و در مذاکرات هسته‌ای در مقابل جبهه ۶ کشور ابرقدرت هستیم مرهون خون پاک شهیدان است.  

وی افزود: بقای انقلاب کشور بستگی به فرهنگ امام حسین (ع) در سال ۶۱ هجری دارد که امروز بر فرد فرد ما واجب است که این فرهنگ عظیم را ارج بنهیم.  

حجت‌الاسلام شهیدی با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ تصریح کرد: امروز همه دنیا چشم باز کردند تا ببینند که ما درباره مسئله هسته‌ای چه کرده‌ایم، امروزه آنقدر در این راستا رشد کرده‌ایم که ابر قدرت‌ها که به ما می‌گفتند نمی‌توانید در این مسیر وارد شوید و دانشی ندارید امروز فرزندان هسته‌ایمان دست به دانش هسته‌ای زدند و دشمنان ما گیج شدند.  

رئیس بنیاد شهید تأکید کرد: همین ابر قدرت‌ها امروز در مقابل ما نشستند و مذاکره می‌کنند و پیشرفت ما یقینا حاصل توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون شهدای هسته‌ای ماست.  

وی با بیان اینکه ایثارگری ملت ما در این راستا نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: یقینا امروز با هدایت‌های مقام معظم رهبری مسئله هسته‌ای به جایگاه ویژه‌ای رسیده و دنیا گیج و مبهوت شده است.  

رئیس بنیاد شهید با اشاره به درگیری دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا اظهار داشت: امروزه شاهد هستیم که این دو حزب دیوانه‌وار در مقابل هم ایستادند و همدیگر را محکوم می‌کنند و برای ما جالب و خنده‌آور است که اینچنین گیج شده‌اند.  

وی افزود: حزب جمهوری خواه به کنگره این کشور می‌گوید اگر مسئله هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ به نتیجه برسد و توافق نامه امضا شود اگر دموکرات‌ها نظراتی ارائه دهند ما قبول نداریم و واقعا این اتفاقات شرمندگی به بار می‌آورد.  

حجت‌الاسلام شهیدی تأکید کرد: کشور آمریکا که ادعای آزادی و تمدن‌گرایی دارد به ما می‌گوید که ما کشوری تروریست هستیم، باید بگویم که آیا شما تروریست هستید یا ما؟ شما که در کشورهای عراق، افغانستان و سوریه مردم را ترور می‌کنید و گروه تروریستی داعش را شکل دادید و طالبان را در آستین خود پرورش دادید که زن و مرد و کودک و جوان نمی‌شناسند آیا شما متمدن و پیشرفته هستید!؟  

وی اظهار داشت: ما رهبر و دولتی داریم که در مقابل شما جوابگوست و ملت ما فداکار است و همواره پشت مقام معظم رهبری قدم می‌گذارد و از ایشان فاصله نمی‌گیرند.  

رئیس بنیاد شهید در پایان خاطر نشان کرد: معظم‌له آگاه، بیدار و هوشیار هستند و ما همواره مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم انقلاب و کشورمان را به امانتدار واقعی‌اش امام زمان (عج) بسپاریم.  

نظر شما