شناسهٔ خبر: 85993 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حجاریان:

اندوخته علمی اصلاح طلبان پایین بود/ بیکار نیستم

حجاریان صدا431 تئوریسین اصلاحات به انتقاد از عملکرد اصلاح طلبان پرداخت و اظهارداشت: اصلاحات عملا با ضعف هایی که آخر کارنشان داد پل های پشت سر را خراب کرد. من معتقدم اصلاح طلبان راه حل خوبی نداشتند، اندوخته علمی شان پایین بوده و تجربه هم نداشتند.

به گزارش نماینده، سعید حجاریان در گفتگو با روزنامه اعتماد با بیان اینکه دوم خرداد برای ما ناگهانی بود، گفت: بنا نبود ما در دوم خرداد برنده شویم و به پاستور برویم.

وی در ادامه به انتقاد از عملکرد اصلاح طلبان پرداخت و اظهارداشت: اصلاحات عملا با ضعف هایی که آخر کارنشان داد پل های پشت سر را خراب کرد. من معتقدم اصلاح طلبان راه حل خوبی نداشتند، اندوخته علمی شان پایین بوده و تجربه هم نداشتند.

این چهره سیاسی اصلاح طلب، انتخابات مجلس آینده را بلوغ اصلاح طلبان عنوان کرد و در خصوص نقش خود در جریان اصلاحات، گفت: یک کارهای می کنم. بالاخره بیکار نیستم.

عضو حزب منحله مشارکت در این گفتگو، عملکرد رئیس دولت سابق(احمدی نژاد) را زیر سوال برد و تصریح کرد: با آمدن احمدی نژاد هم خیلی پل ها خراب شد و به عقب رفتیم. همه می گویند احمدی نژاد مشکلات اقتصادی آورد اما من می گویم فراتر از آن مشکلات سیاسی پیش آورد و سیاست را در ایران تعطیل کرد.

 

نظر شما