شناسهٔ خبر: 85935 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رسایی:

رأی نیاوردن هاشمی رفسنجانی قابل پیش‌بینی بود

رسایی نماینده مردم تهران می گوید: رای نیاوردن هاشمی به دلیل مواضع چند سال اخیرش قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش نماینده حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با «نسیم» در خصوص عدم رأی آوردن هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اینکه هاشمی رفسنجانی در انتخابات اخیر مجلس خبرگان رهبری رأی نیاورد کاملا قابل پیش‌بینی بود که آن هم به دلیل مواضعی بود که وی در طول سال‌های اخیر اتخاذ کرده که این مواضع نسبتی با جایگاه ریاست مجلس خبرگان ندارد و حتی این پیش‌بینی خیلی قوی است که در انتخابات سال آینده آن اعتماد سابقی که مردم به هاشمی رفسنجانی داشتند را دیگر نداشته باشند.

وی همچنین افزود: هاشمی رفسنجانی در حال حاضر خود را به جایگاه یک گروه سیاسی تندرو تنزل داد و این گروه سیاسی تندرو، تندروی‌اش در حفظ آرمان‌های امام و رهبری و انقلاب نبوده بلکه تندروی‌اش حمله به آرمان‌های امام و رهبری است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آیت‌الله محمدی یزدی در بزنگاه‌های انقلاب امتحان خود را پس داده و ریاست مجلس خبرگان بعد از دو شخصیت آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله مهدوی کنی که همواره در حیات خود در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب صراحت داشتند، آیت‌الله یزدی نیز به عنوان یک شاخص و یک عمار برای نسل امروز شناخته شده و قابل احترام است.

وی با تقدیر از اعضای خبرگان رهبری در انتخاب آیت‌الله یزدی به ریاست این مجلس گفت: از اعضای مجلس خبرگان تشکر می‌کنم که به این جریان افراطی اعتماد نکردند و رأی قاطعانه به آیت‌الله یزدی دادند. البته شاید در بین افرادی که به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رأی دادند کسانی باشند که به  دلیل شخصیت و  حضورش در انقلاب به وی رأی دادند. این افراد با این دید شاید اعتقاد دارند باید هاشمی را حفظ کرد.

رسایی در پایان خاطرنشان کرد: آنها شاید این قصد را داشتند که با رأی خود به هاشمی، وی بیش از این خود را از مسیر جدا نکند البته این برای ما قابل پذیرش نیست چون جایگاه، جایگاهی نیست که در اختیار فردی قرار گیرد که وی اعتقاد قوی به مبانی ولایت فقیه ندارد.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۲۰:۲۶ 1 1

    احسنت به این بصیرت
    
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۰۰:۵۵علي 0 0

    اقاي رسايي ماهم منتظرانتخابات سال ديگرهستيم تامردم نشون بدهندخدااون روزرانياره ريس خبرگان راي نياره براي نظام جمهوري اسلامي بدميشه
                                

نظر شما