شناسهٔ خبر: 85858 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اربابی خبر داد :

بررسی طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی هفته آینده در صحن علنی مجلس

اقتصاد مقاومتی43 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی در هفته آینده در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش نماینده، سعید اربابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باتسنیم با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر روی تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، نمایندگان مردم در مجلس برای دست‌یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی تصمیم به تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی گرفته‌اند که تاکنون بیش از 120 تن از نمایندگان مردم در خانه ملت طرح آن را امضا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی هفته آینده در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود، افزود: نمایندگان مجلس قصد دارند عملکرد فراکسیون اقتصاد مقاومتی طوری باشد که سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، مدنظر رهبر معظم انقلاب در اقتصاد کشور عملیاتی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه، اظهار داشت: قرار است پس از تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی در مجلس، جلساتی را با نمایندگان بخش خصوصی و نیز وزرای اقتصادی دولت داشته باشیم تا اهداف این سیاست‌ها در این نشست‌ها تبیین شده و به نتایج کاربردی برسیم.

اربابی در پایان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که اولین جلسه فراکسیون اقتصاد مقاومتی در اردیبهشت سال آینده تشکیل شود.

نظر شما