شناسهٔ خبر: 85775 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

روستایی با خانه ‎های ميليارد!+عکس

در دومین مسابقه معماری، طراحان خانه‌هایی با ویژگی‌های خاص عرضه کرده‌اند؛ برخی از این خانه‌ها با استخر شیشه‌ای، دیدی عالی و رو به دریا و کوه، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. برخي خانه ها در يکي از روستاهاي اين منطقه از شرق انگليس در دو سال گذشته تاکنون به قيمت بيش از پنج ميليارد تومان فروخته شده است.

به گزارش نماینده به نقل از شبکه خبر، با اقدام خريداران ثروتمند در منطقه «هورسلي شرقي» (East Horsley) در ايالت «ساري» (Surrey) از دو سال پيش تا کنون چهل و دو خانه به قيمت بيش از يک ميليون پوند فروخته شده و اين منطقه به گرم ترين بازار مسکن براي چنين خريداراني تبديل شده است

ميانگين ارزش خانه هاي اين منطقه، يک ميليون و شش هزار و سيصد و چهار پوند اعلام شده است که از يک سال پيش، ۱۷ درصد افزايش يافته است.

برابر آمار گروه کارشناسان املاک انگليس مناطقي از جمله «بودون» (Bowdon) در کلانشهر «منچستر» و «چورلي وود» در «هرتفوردشاير» در صدر ۱۰ روستاي گرانقيمت انگليس قرار دارد.   

برخي ها مي گويند علت گراني قيمت مسکن در اين مناطق اين است که برخي از فوتباليست هاي مشهور انگليس مالک اين خانه ها هستند و به آنها رفت و آمد مي کنند.                   

نظر شما