شناسهٔ خبر: 85767 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فتاحی مطرح کرد:

اساسنامه حزب اعتدال پس از نوروز ۹۴ تقدیم وزارت کشور می‌شود

عابدفتاحی43 یکی از مؤسسین حزب اعتدل از نهایی شدن اساسنامه این حزب پیش از پایان سالجاری خبر داد و گفت: اساسنامه حزب اعتدال پس از نوروز ۹۴ تقدیم وزارت کشور می‌شود.

به گزارش نماینده، عابد فتاحی یکی از مؤسسین حزب اعتدال در گفت‌وگو باتسنیم با اشاره به تشکیل حزب اعتدال، گفت: جلسات تشکیل حزب اعتدال به طور مستمر و ماهانه در حال برگزاری است که تاکنون برای تهیه اساسنامه به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه حزب اعتدال به هیچ جریان، حزب و گروهی اختصاص ندارد، افزود: مؤسسین و طراحان این حزب فقط به دنبال کار حزبی هستند و حضور چهره‌های شاخص معتدل از همه جریانات و گروه‌های سیاسی برای عضویت در این حزب مانعی ندارد.

یکی از مؤسسین حزب اعتدال در ادامه با اشاره به اینکه مؤسسین حزب اعتدال هنوز درباره تهیه اساسنامه به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا اساسنامه حزب اعتدال پس از تعطیلات نوروز ۹۴ برای کسب مجوز تقدیم کمیسیون ماده ۱۰ احزاب شود، اما اساسنامه آن تا پیش از پایان سالجاری نهایی می‌شود.

فتاحی خاطر نشان کرد: پس از تأیید مجوز حزب اعتدال اعضای شورای مرکزی و هیئت مؤسسین این حزب مشخص می‌شود، اما هنوز هیچی چیزی در این زمینه قطعی نشده است.

نظر شما