شناسهٔ خبر: 85765 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حجت الاسلام احمدی

بازداشت مستشاران آمریکایی "در مقر داعش" نشان داد که مبارزه غرب با تروریست‌ها دروغ است

وحید احمدی43 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: واضح است سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و غرب با تجهیز داعش پروژه اسلام هراسی را پیگیری می‌کنند. این درحالی است که در حقیقت، مصداق‌های متعددی از حمایت این نیروها از داعش وجود دارد.

به گزارش نماینده، حجت الاسلام وحید احمدی رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باتسنیم به دستگیری تعدادی از مستشاران آمریکایی عضو داعش توسط ارتش عراق اشاره کرد و گفت: موضوع همکاری نزدیک نیروهای نظامی آمریکا و اسرائیل با نیروهای داعش از اولین روزهای شکل‌گیری این گروه تروریستی مطرح بود.  

وی افزود: واضح است سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و غرب با تجهیز داعش، پروژه اسلام هراسی را پیگیری می‌کنند. مصداق‌های متعددی از حمایت این نیروها از داعش وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه آشکار شدن حمایت مستقیم آمریکا و اسرائیل از گروه تروریستی داعش اتفاق عجیبی نیست، افزود: خانم کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطرات خود به این موضوع که داعش دست پرورده آمریکاست اعتراف می‌کند. ماجرای اخیر دستگیری مستشاران نظامی آمریکا و اسرائیل در مقر داعش به جهانیان به وضوح نشان می‌دهد مبارزه غرب با تروریست کذب محض است.

نظر شما