شناسهٔ خبر: 85662 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کمک میلیاردی تهرانی‌ها به نیازمندان

صدقه مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن اشاره به اینکه تهرانی‌ها در «شور نیکوکاری» بالغ بر ۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند، گفت: ۹۰ درصد از کمک‌ها تا پایان سال در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

به گزارش نماینده، تبارک سبحانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آمار کمک‌های جمع‌آوری شده در شور نیکوکاری امسال اظهار داشت: در این زمینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده که البته این آمار به روزهای گذشته برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آمار جدیدی از کمک‌های جمع‌آوری شده به دست نیامده و طی روزهای آتی آمار نهایی اعلام خواهد شد.

سبحانی با بیان اینکه توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در شور نیکوکاری امسال آغاز شده است، گفت: بخش عمده‌ای از کمک‌ها توسط انجمن اولیاء و مربیان مدارس و بخش دیگری نیز توسط مجموعه امداد و هیأت امنای مساجد و معتمدین توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جدید افزایش یابد.

وی در خصوص میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران گفت: به طور معمول ۲۰ درصد کمک‌ها نقدی و ۸۰ درصد از کمک‌ها غیرنقدی و کالا بوده ضمن اینکه میزان قابل توجهی از کمک‌های جمع‌آوری شده در بین استان‌های محروم توزیع خواهد شد.

سبحانی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۹۰ درصد از کمک‌های جمع‌آوری شده در شور نیکوکاری تا قبل از پایان سال در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

 

نظر شما