شناسهٔ خبر: 85624 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از جشنواره مد و لباس فجر:

موزه طراحی لباس راه‌ اندازی می‌شود

علی جنتی/431 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به زودی قرار است مسئولان، موزه‌ای را به عنوان موزه طراحی لباس به این آثار اختصاص دهند تا پاسخگوی سلایق مختلف در جامعه باشد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری مهر، علی جنتی  در حاشیه بازدید از جشنواره مد و لباس فجربا بیان این مطلب افزود: گروه‌های مختلفی در این دوره از جشنواره حضور دارند که در سال های گذشته غایب بودند و امسال وارد صحنه شده‌اند که این امر می‌تواند، یکی از نقاط قوت چهارمین جشنواره مد و لباس باشد.

وی ادامه داد: به تدریج باید محلی دایمی برای نمایش آثار برگزیده جشنواره ها داشته باشیم. همچنین به زودی قرار است مسئولان، موزه‌ای را به عنوان موزه طراحی لباس به این آثار اختصاص دهند تا پاسخگوی سلایق مختلف در جامعه باشد.

جنتی همچنین درباره شکل حمایت دولت در حوزه مد و لباس گفت: بخش خصوصی باید اصل کار را انجام دهد، ولی ما به عنوان بدنه دولت، سیاست و برنامه ریزی و حمایت را انجام می‌دهیم تا این مسیر تسهیل شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نهادهای دیگر به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت که نقش موثری در این عرصه دارد باید به تدریج وارد این بخش شود و شهرداری های هم باید کمک کنند ، این مسیر آغاز شده و هر چقدر جلوتر می رویم می توانیم از همکاری دیگران نیز بهره مند شویم.

نظر شما