شناسهٔ خبر: 85539 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بررسی روند مذاکرات هسته ای در جامعه مدرسین/ نشست کسترک جامعتین به روزدی برگزار می شود

جامعه مدرسین عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در جلسه شب گذشته این تشکل مسائل جاری کشور از جمله روند مذاکرات هسته‎ای از سوی اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نماینده آیت‌الله محمد غروی در گفت‌ و گو با میزان، اظهارکرد: جلسه شب گذشته جامعه مدرسین به ریاست آیت‎الله یزدی و با حضور اعضای شورای مرکزی این تشکل برگزار شد.

وی افزود: طبق روال گذشته در این جلسه مسائل جاری کشور از جمله تصویب بودجه سال ۹۴ در مجلس شورای اسلامی از سوی اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا نظرات خود را درباره موضوعات مختلف که در هفته گذشته در کشور مطرح شده بود بیان کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: بررسی مسائل مربوط به مذاکرات هسته‎ای کشورمان و همچنین اتفاقات مربوط به کشور عراق و جنایاتی که از سوی داعش در این منطقه انجام شده است از موضوعاتی مهم دیگری بود که در جلسه دیشب جامعه مدرسین از سوی اعضا مورد ارزیابی قرار گرفت.

آیت‌الله غروی درباره برگزاری جلسات مشترک مابین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین پیرامون انتخابات مجلس دهم خاطرنشان کرد: به طورحتم این دو تشکل همواره نقش اساسی را در انتخابات‌های مختلف به عنوان راهنما برای مجموعه اصولگرایی ایفا کرده‎اند که این روند در انتخابات آینده نیز لحاظ خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مقطع فعلی هنوز هیچگونه جلسه مشترکی مابین جامعتین پیرامون انتخابات مجلس دهم برگزار نشده است اما به طور حتم برخی از اعضا از جمله آیت‎الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین بدون شک دیدارهایی را با دبیرکل جامعه روحانیت مبارز خواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهارکرد: حضور منسجم اصولگریان در انتخابات مجلس دهم با محوریت جامعتین و راهبرد وحدت می‌تواند در پیروزی آنها در انتخابات مجلس دهم نقش تاثیرگذاری داشته است روندی که به طورحتم در انتخابات آینده باید مدنظر قرار گیرد.

نظر شما