شناسهٔ خبر: 85488 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رجبي:

طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی ۲ هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود

اقتصاد مقاومتی43 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی تا دو هفته آینده به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش نماينده، عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی در مجلس، گفت: طرح تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی با امضای ۱۲۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی، نمایندگان مردم در مجلس برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی تصمیم به تشکیل فراکسیونی با همین عنوان گرفته‌اند که تاکنون بیش از ۱۲۰ تن از نمایندگان مردم در خانه ملت این طرح را امضا کرده‌اند و خواهان تشکیل این فراکسیون در مجلس هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یکی از مهمترین اهداف تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی در مجلس را عملیاتی کردن اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: طرح اولیه تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی دو هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پس از تشکیل فراکسیون اقتصاد مقاومتی، جلساتی را با دولت و وزرای مرتبط با موضوع اقتصاد مقاومتی داشته باشیم تا به جمع‌بندی نهایی برای عملیاتی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برسیم.

نظر شما