شناسهٔ خبر: 85360 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کوثری عنوان کرد:

قبلا هم شاهد جلو انداختن صهیونیست‌ها از سوی آمریکا بودیم

کوثری43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تیم مذاکره‌کننده نباید فریب رفتارهای آمریکا را بخورد و باید بداند از شیطان بزرگ نمی‌توان انتظار راستگویی داشت.

به گزارش نماینده، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جنگ زرگری آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد برنامه هسته‌ای ایران گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره داشتند آمریکا و رژیم صهیونیستی قابل اعتماد نیستند و تیم مذاکره‌کننده نیز بعد از یکسال و نیم باید به این مسئله پی برده باشند و نباید فریب آنها را بخورد.

وی افزود: جلو انداختن رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا مسئله‌ای است که ما پیش از این هم شاهد آن بودیم و این کشور با برجسته کردن مخالفت‌های فرانسه و کنگره آمریکا با توافق با ایران این هدف را دنبال می‌کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آمریکا در مقطعی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به ایجاد و حمایت از گروه تروریستی داعش پرداخت که در این مورد هم شکست خورد و متحمل هزینه‌هایی شد.

کوثری خاطرنشان کرد: همانطور که امام فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و از شیطان بزرگ نباید انتظار راستگویی داشت و از سوی دیگر باید این مسئله را دانست که مشکل آمریکا با ما موضوع هسته‌ای نیست بلکه آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی که قلب ملت‌ها را فتح کرده‌اند مشکل دارند.

نظر شما