شناسهٔ خبر: 85337 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حسین گروسی:

ترسی از دشمنان نداریم/ کلید مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است

حسین گروسی/2 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها گزینه‌های روی میز خود را یکبار در دوران دفاع مقدس امتحان کردند، آنها در این رابطه شکست خورده هستند و بیش از این نباید جایگاه خود را مخدوش کنند.

به گزارش نماینده، حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات اخیر جان کری درخصوص مذاکرات هسته‌ای، گفت: آمریکایی‌ها گزینه‌های روی میز خود را یکبار در دوران دفاع مقدس امتحان کردند، آنها در این رابطه شکست خورده هستند. خودشان نیز این مسئله را به خوبی می‌دانند و بیش از این نباید جایگاه خود را مخدوش کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های غرب و آمریکا علیه ایران تصریح کرد: خوشبختانه دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف به صورت جدی امروز بدنبال اقتصاد مقاومتی هستند و کلید مقابله با این تحریم‌ها همین اقتصاد مقاومتی است.

گروسی با اشاره به توانمندی‌های دانشمندان و دانشجویان ایرانی، تاکید کرد: ما دوست داریم با تمام دنیا رابطه مسالمت آمیز و اقتصادی دوجانبه داشته باشیم ولی اگر ما را مجبور کنند ناچاریم در بسیاری از صنایع وارد شویم و خودمان تمام نیازهای مورد نظرمان را تولید کنیم و توانی که در کشور ما وجود دارد نشان می‌دهد می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

نماینده مردم شهریار به توانمندی‌های نظامی ایران اشاره کرد و گفت: مسلما آمریکایی‌ها می‌دانند اگر بخواهند اقدام نظامی علیه ایران داشته باشند این اقدام به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم آنها با منطق و عقلانیت با ما برخورد کنند، ما می‌خواهیم در این مذاکرات خواسته ملت را به جهانیان بگوئیم و فقط به دنبال برداشتن تحریم نبودیم زیرا اگر تحریم‌ را هم برندارند ما راه خود را می‌رویم و ترسی از آنها نداریم.

 

 

 

نظر شما