شناسهٔ خبر: 85326 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بادامچیان:

روزنامه ایران هر روز علیه همه تیغ می کشد/ دولت باید خود را با نمایندگان همراه کند

بادامچیان/2 نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: این دولت است که باید خودش را با نمایندگان ملت همراه کند و گاهی اوقات نمی کند؛ معتقدم که هر دولتی بخواهد بایستد و به مجلس اصرار کند اشتباه می کند.

به گزارش  نماینده ، اسدالله بادامچیان در گفتگویی بر وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس تاکید کرد و گفت: محور اصولگرایان در انتخابات جامعتین است و ما آیت الله مصباح را از جامعتین جدا نمی دانیم.حجت الاسلام تقوی هم وارد سازوکار انتخاباتی نمی شود و فقط بحث همگرایی اصولگرایان را دنبال می کند.

وی همچنین گفت: به هاشمی گفتم شما خودتان می دانید که ما یک ولی بیشتر نداریم و وقتی یک ولی داریم که آن هم مقام معظم رهبری است دیگر ما به علاوه خط ولایت چیز دیگری نداریم.

مهمترین محورهای این گفتگو بدین شرح است:

* امام(ره) در جریان ملاقات بازرگان با برژنسکی نبود؛ حزب جمهوری اسلامی در این زمینه بازرگان را استیضاح کرد.

* بازرگان در جزوه اش گفت اختلاف من با امام بر سر این است که امام همه چیز از جمله ایران را برای اسلام می خواهد من همه چیز از جمله اسلام را برای ایران می‌خواهم.

*تعدا زیادی از نامزدهای انتخاباتی که از رحیمی پول گرفتند رای نیاوردند.

* در انتخابات مجلس نهم مردم اقبالی به کاندیداهای اصلاح طلبان نداشتند.

* حجت الاسلام تقوی وارد سازوکار انتخاباتی نمی شود و فقط بحث همگرایی اصولگرایان را دنبال می کند.

* استکبار به شدت در راه طراحی برای یک انتخابات تونسی در ایران است اگر این هم نشد از طریق فتنه این کار را دنبال می کنند.

* اصلاح‌طلبان در صددند با استفاده از دولت آقای روحانی که به عنوان اعتدال آمده ولی اینها را پر و بال داده و اینها هیچ اعتقادی به شخص آقای روحانی ندارند و این را ابزار خودشان می دانند، مجلس دهم را در اختیار بگیرند.

* در بخش مربوط به اصولگرایان هم چندین سلیقه های مختلف مشغول به کار است جبهه پایداری ها ،جبهه آقای رضایی، جبهه آقای قالیباف، جبهه پیروان خط امام و موتلفه و ماورای این قضایا آقای احمدی نژاد و دوستانش هم مشغول است من فکر می کنم انتخابات مجلس دهم ما یک انتخابات پرماجرا، پرهیاهو و پر سر و صداست.

* روزنامه ایران دقیقا هر روز علیه همه تیغ می کشد و آنها هم از این طرف علیه دولت تیغ می کشند.

*همه دولت ها علاقه‌مندند که مجلس تابع آنها باشد و به نظرم این مسئله استثنا هم نداشت و از این که مجلس مستقل باشد خیلی خوش شان نمی آید.

* در رابطه با دولت دوره دوم آقای احمدی نژاد اگر نبود رعایت نظر ولایت، قطعا دولت احمدی نژاد را استیضاح می کردند و به عدم کفایت می رساندند.

* این دولت است که باید خودش را با نمایندگان ملت همراه کند و گاهی اوقات نمی کند؛ معتقدم که هر دولتی بخواهد بایستد و  به مجلس اصرار کند اشتباه می کند.

* در زمان تشکیل ائتلاف 2+1 نامه ای برای عسگراولادی نوشتم و به وی گفتم که اینها یک ضربدر یک ضربدر یک نیستند که بشوند یک. اینها یک به علاوه یک به علاوه یک هستند و بعید است که به نفع هم کنار بروند.

* در انتخابات مجلس به فرموده آیت الله مهدوی کنی عمل کردیم و تبلیغ جداگانه انجام ندادیم به همین دلیل رای نیاوردیم در واقع به تکلیف شرعی عمل کردیم.

* به هاشمی گفتم شما خودتان می دانید که ما یک ولی بیشتر نداریم و وقتی یک ولی داریم که آن هم مقام معظم رهبری است دیگر ما به علاوه خط ولایت چیز دیگری نداریم.

* خط اصلاح طلبی خطی نیست که منطبق بر خط امام و ولایت و خط انقلاب اسلامی باشد، بلکه با آن فاصله دارد.

*اگر مجموعه ای در فکر قدرت طلبی و قدرت گیری هست میخواهد اسمش را اصولگرا بگذارد، اصلاح طلب بگذارد، مجاهد خلق بگذارد، فدایی خلق بگذارد، هر چه می خواهد بگذارد این بوی تعفن قدرت طلبی و ریاست طلبی دنیا پرستی می دهد.

*محور اصولگرایان در انتخابات جامعتین است و ما آیت الله مصباح را از جامعتین جدا نمی دانیم.

* با آیت الله مصباح به راحتی می شود به تفاهم رسید اما با این گروه های سیاسی نه/ ما با ایشان 40 سال است که کار می کنیم و ما در مسئله بزرگان از علما ما معتقد به احترام گذاری هستیم اختلاف سلیقه هم همیشه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

 

 

نظر شما