شناسهٔ خبر: 85325 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تنها توافق یک‌ مرحله‌ای در خطوط هسته‌ای کشورمان تعریف شده است

منصور حقیقت‌پور431 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در خطوط تیم هسته‌ای کشورمان فقط توافق یک‌مرحله‌ای تعریف شده است و تحت هیچ شرایطی نباید به حیله‌ها و توطئه‌های طرف‌های مقابل تن دهد.

به گزارش نماینده، منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با تسنیم، با تاکید بر لزوم انجام توافق یک‌مرحله‌ای و پافشاری تیم مذاکره‌کنند هسته‌ای ایران بر روی این مسئله، گفت: در خطوط تیم هسته‌ای کشورمان فقط توافق یک‌مرحله‌ای تعریف شده است و تحت هیچ شرایطی نباید به حیله‌ها و توطئه‌های طرف‌های مقابل تن دهد.

وی افزود: بر مبنای توافق یک‌مرحله‌ای نیز غرب باید همه تحریم‌ها را یکجا لغو کند و هیچ بهانه‌ و تعویقی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه همچنان آمریکا دست از خباثت‌های خود برنداشته و حتی بعضاً از روی میز قرار دادن گزینه نظامی، حرف به میان می‌آورد، اظهار داشت: آمریکا باید بداند که دوران گذشته به سر آمده و باید واقعیت‌ها را بپذیرد.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: مردم ایران به دنبال یک توافق خوب بوده و به هیچ وجه زیر بار یک توافق بد نخواهد رفت و آمریکایی‌ها نیز باید به این مسئله، خوب واقف باشند و دست از شیطنت‌هایشان بردارند و این را هم بدانند که مسئول به نتیجه نرسیدن مذاکرات و شکست مذاکرات خود آمریکایی‌ها هستند.

نظر شما