شناسهٔ خبر: 85295 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

واکنش رییس مجلس نسبت به اظهارات هاشمی‌رفسنجانی:

مقایسه نگرانی نمایندگان با رفتار خصمانه نتانیاهو، قیاس‌مع‌الفارق و دور از انصاف است

علی لاریجانی431 علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس مقایسه‌ دل‌مشغولی برخی نمایندگان و افراد با رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی را مقایسه مع‌الفارغ و غیرمنصفانه دانست.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: اگر عده‌ای از نمایندگان نگرانی در مسئله هسته‌ای دارند از باب اهمیت موضوع در صیانت از این دستاورد ملی است. البته بنده به خاطر چارچوب‌هایی که برای مذاکرات مشخص شده است نگرانی ندارم و مقایسه‌ این دل‌مشغولی برخی از نمایندگان و افراد با رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی مقایسه مع‌الفارغ و غیرمنصفانه است.

وی اضافه کرد: اینکه در مجلس جمهوری اسلامی نمایندگان با‌ آزادی نظرات خود را اعلام می‌کنند، این نکته برجسته نظام ماست و نباید آن را تخطئه کرد. البته هم نمایندگان و هم افراد دیگر در کشور باید از طرح مسائل غیر واقع پرهیز کنند و این قاعده اسلامی است و همه باید رعایت کنند.

رئیس مجلس در ادامه تصریح کرد: مجموعه این مسائل و وقایع به خوبی نشان می‌دهد که انقلاب ما در این برهه تاریخی چقدر نیازمند وحدت درونی و یکپارچگی سیاسی است و حاشیه‌سازی‌ها و بیان مطالبی که دستاویز بیگانگان شود و جامعه را دچار تفرقه کند، مضر به منافع ملی کشور می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما