شناسهٔ خبر: 85284 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

پایان روزهای طاقت فرسای نمایندگان/ بودجه۹۴ به شورای نگهبان رفت

صحن مجلس/2 بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ در مجلس پس از ۱۳ روز رسیدگی و تشکیل ۲۰ جلسه علنی در خانه ملت به پایان رسید.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل‌کشور در مجلس شورای اسلامی پس از ۱۳ روز رسیدگی و تشکیل ۲۰ جلسه علنی در خانه ملت بالاخره به پایان رسید و دخل و خرج سال آینده مشخص شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس پیش از پایان نشست علنی نوبت عصر امروز خانه ملت ضمن تشکر از نمایندگان، مسئولان دولتی و خبرنگاران و رسانه‌ها، اعلام کرد نشست بعدی مجلس رأی ساعت ۸ صبح فردا (چهارشنبه) با دستور کار بررسی دستور هفتگی تشکیل می‌شود و این لایحه را برای تطبیق با قانون اساسی و شرع مقدس اسلام به شورای نگهبان می‌فرستیم.

لایحه بودجه ۹۴ شامل ۲۲ تبصره و ۱۹ تبصره الحاقی بود که در صحن علنی به تصویب رسید.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز پس از پایان جلسه علنی نوبت دوم مجلس که با اتمام بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۹۴ پایان یافت با تشکر از نمایندگان مجلس، نواب رئیس، دبیران کمیسیون‌ها گفت: اعضای کمیسیون تلفیق و اعضای هیأت رئیسه در این مدت کار همکاری خوب و نزدیکی با هم داشتند و کار بزرگی را انجام دادند.

وی با درخواست از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان برای بررسی مصوبات مجلس در لایحه بودجه سال ۹۴ افزود: ما مستمرا این مصوبات را خدمتشان ارسال کرده‌ایم و امیدوارم فردا بررسی کنند تا کار آن تمام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از رئیس جمهور، هیأت وزیران، معاونت‌های مجلس و رسانه‌ها در جریان بررسی لایحه بودجه قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

نظر شما