شناسهٔ خبر: 85208 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سبحانی فر مطرح کرد:

اعلام زمان رفع ایرادات شورای نگهبان درباره بودجه

شورای نگهان 43 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بررسی بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور طبق برنامه از پیش تعیین شده تا انتهای هفته جاری (چهارشنبه ۱۳ اسفند) در مجلس شورای اسلامی به پایان خواهد رسید.

به گزارش نماینده، رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو بامیزان، درباره زمان خاتمه بررسی بودجه سال ۹۴ در مجلس شورای اسلامی و زمان احتمالی رفع ایرادات شورای نگهبان، اظهار کرد: پروسه بررسی بودجه سال آینده در مجلس طبق برنامه باید تا آخر هفته به پایان برسد و سپس منتظر نظر شورای نگهبان در خصوص مصوبات مجلس باشیم.

وی افزود: اگر تا آخر هفته جاری بررسی لایحه بودجه به اتمام برسد، بدیهی است بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره بودجه سال ۹۴ طبق برنامه در روزهای پایانی اسفند صورت خواهد پذیرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: برنامه پیش بینی شده در مجلس برای رفع ایرادات شورای نگهبان از ۲۳ اسفندماه تا ۲۶ اسفندماه در مجلس صورت خواهد پذیرفت.

سبحانی فر یادآور شد: پس از رفع ایرادات شورای نگهبان در مجلس و تائید بودجه ۹۴، مصوبات مجلس در خصوص بودجه برای اجرا در سال آینده به دولت ابلاغ خواهد شد.

به گزارش میزان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از انجام بررسی های کمیسیون تلفیق در خصوص بودجه سال ۱۳۹۴، از ۲۶ بهمن ماه، بررسی کلیات لایحه بودجه را در صحن علنی مجلس آغاز کردند.

نظر شما