شناسهٔ خبر: 85185 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سودانی عنوان کرد:

انتظار همگان تحقق وعده‌های اقتصادی دولت بود

سودانی43 نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به وعده‌های دولت مبنی بر افزایش قدرت خرید مردم،‌ کاهش قیمت مسکن، رفع بیکاری و تولید اشتغال، گفت: متأسفانه موفقیت‌هایی در این عرصه بدست نیامده گرچه گام‌های خوبی در این مسیر برداشته شد.

به گزارش نماینده، ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره ارزیابی خود از کارنامه اقتصادی دولت در پایان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، ‌ گفت: ما انتظار داشتیم وعده‌های اقتصادی دولت جامعه عمل به خود بپوشد.

وی با اشاره به وعده‌های دولت مبنی بر افزایش قدرت خرید مردم، ‌ کاهش قیمت مسکن، رفع بیکاری و تولید اشتغال و ... اظهار داشت: متأسفانه موفقیت‌هایی در این عرصه بدست نیامده است، گرچه گام‌های خوبی در این مسیر برداشته شد.

سودانی از پایین آمدن قدرت خرید مردم در طول ماه‌های اخیر سخن گفت و اظهار داشت:‌ همکاری بانک‌ها با تولیدکنندگان حداقلی است و از کمترین کمک در جهت اعطای وام ازدواج به جوانان دریغ می‌کنند.

وی با استناد به گفته رئیس‌جمهور مبنی بر کاهش تورم گفت:‌ این به آن معنی است که رشد تورم صفر بوده و حرکت به سمت آن نبوده است اما در کل کشور از گرانی رنج می‌برد.

نظر شما