شناسهٔ خبر: 85176 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

نقوی حسینی در گفتگو با نماینده:

امضاکننده نامه اعتراض به عملکرد خبرگزاری رسمی مجلس‌ام/ «خانه ملت» میان اصولگرایان اختلاف‌افکنی می‌کند

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اخیراً خبرگزاری خانه ملت حرکتی را شروع کرده و با مصاحبه ها و محتواهای تولیدی مختلف میان اصولگرایان اختلاف افکنی می کند.

سید حسین نقوی حسینی در خصوص نامه اعتراضی نمایندگان به هیئت رئیسه مبنی بر عملکرد خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نماینده تأکید کرد که از امضا کنندگان این نامه است.

عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی در خصوص جزئیات و اهداف نگارش این نامه اظهار داشت: همانطور که استحضار دارید اصولگرایان آهنگ هماهنگی و وحدت را شروع کرده اند. با نشست هایی که در سطوح مختلف برگزار می شود، تلاش های بسیار خوبی صورت گرفته که اصولگرایان اختلافات جزئی را کنار گذاشته و جبهه متحدی را تشکیل دهند. با توجه به انتخابات سال آینده عقل و مصلحت حکم می کند که همه اصولگرایان آهنگ وحدت داشته باشندو اختلاف و فاصله میانشان نباشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اخیراً خبرگزاری خانه ملت حرکتی را شروع کرده و با مصاحبه ها و محتواهای تولیدی مختلف میان اصولگرایان اختلاف افکنی می کند. این اقدامات خلاف عقل و مصلحت است و نمایندگان معترض به اینگونه اقدامات بودند و معتقدند این خبرگزاری نباید بر خلاف مصلحت اکثریت مجلس عمل کند. روند خانه ملت باید به سمت وحدت اصولگرایان باشد.

 

نظر شما