شناسهٔ خبر: 85167 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام حسینیان در گفتگو با نماینده خبر داد؛

نامه اعتراض نسبت به خبرگزاری مجلس به امضای بیش از صد نفر از نمایندگان رسیده است/ به دنبال تحقیق و تفحص از این خبرگزاری هستیم

روح الله حسینیان/2 نماینده مردم تهران ضمن تأکید بر اینکه امضا کنندگان این نامه از قشرها و طیف های مختلف نمایندگان هستند، محتوا و هدف این نامه اعتراضی را اینگونه شرح داد: این خبرگزاری به جناح خاصی از مجلس تعلق ندارد و از حقوق مجلس استفاده می کند بنابراین باید بازتاب دهنده عقاید همه نمایندگان باشد.

حجت الاسلام روح الله حسینیان در خصوص نامه امروز نمایندگان به هیئت رئیسه مبنی بر اعتراض نسبت به عملکرد خبرگزاری مجلس (خانه ملت) در گفتگو با نماینده، تصریح کرد: مدتهاست که احساس می کنیم در خبرگزاری خانه ملت افراد ضد انقلاب و فتنه گر جمع شده اند. گزارشهایی هم به ما رسیده که بسیاری از این افراد وابسته به جریان فتنه بوده اند و در حال حاضر نیز در تلاش هستند به نوعی حمایت خود را از جریان فتنه اعلام کنند. تا اینکه روز گذشته مقاله بسیار غیراخلاقی، توهین آمیز و هتاکانه علیه حجت الاسلام آقاتهرانی در این خبرگزاری درج شد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: نمایندگان به دنبال تحقیق و تفحص در مورد گزارشهایی که در خصوص مسئولین و کارکنان این خبرگزاری  رسیده، هستند. که مشخص شود که چه کسانی هستند و آبشخورشان کجاست که علیه نیروهای مذهبی و هوادار انقلاب فعالیت، توهین و هتاکی می کنند.

وی ضمن اشاره به مقاله توهین آمیز این خبرگزاری در ادامه افزود: روز گذشته بعد از انتشار مقاله هتاکانه با مسئولین مجلس صحبت کردیم که این مقاله از روی خروجی سایت برداشته شود و قول این کار نیز داده شد. ولی تا ساعت ۱۰ صبح هیچ اتفاقی نیفتاد، بنابراین نامه ای به هیئت رئیسه نوشته شد که به امضای بیش از صد نفر از نمایندگان رسیده است و همچنان تعداد زیادی از نمایندگان خواهان امضای این نامه هستند.

نماینده مردم تهران ضمن تأکید بر اینکه امضا کنندگان این نامه از قشرها و طیف های مختلف نمایندگان هستند، محتوا و هدف این نامه اعتراضی را اینگونه شرح داد: نمایندگان حرفشان این است که بهرحال این خبرگزاری متعلق به مجلس است و به جناح خاصی از مجلس تعلق ندارد. این خبرگزاری از حقوق مجلس استفاده می کند بنابراین باید بازتاب دهنده عقاید نمایندگان باشد نه اینکه بازتاب دهنده قشری خاص از نمایندگان باشد و دیگر نمایندگان را مورد هتاکی و توهین قرار دهد.

حجت الاسلام حسینیان با اشاره به تعداد بالای امضاهای این نامه تصریح کرد: ان شاءالله این نامه امضاهای بیشتری نیز خواهد شد. ان شاءالله در مرحله بعد تحقیق تفحصی صورت بگیرد و مشخص شود در زمانی که نیروهای اصولگرا بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارند، چه کسی دستور نوشتن این مقاله توهین آمیز را به منظور ایجاد اختلاف بین اصولگرایان داده است و همچنین در پی شناسایی نویسنده این مقاله هستیم.

نماینده مردم تهران در نهایت تأکید کرد: در آستانه انتخابات و نیاز ضروری وحدت اصولگرایان دستهایی در کار است که در صددند اصولگرایان را به جان هم بیندازند و نگذارند این وحدت شکل بگیرد، ما به دنبال کشف این افراد هستیم.

نظر شما