شناسهٔ خبر: 85147 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت الاسلام پژمانفر:

دولت و مجلس تحقق شعار سال را جدی نگرفتند

پژمانفر43 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بار اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ هم بر زمین ماند، گفت: در حالی سال ۹۳ رو به پایان است که متاسفانه نه دولت و نه مجلس تحقق شعار سال را جدی نگرفتند.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر امروز در گفت‌وگو با فارس با ابراز نارضایتی از بی‌توجهی دستگاه‌ها به تحقق شعار سال اظهار کرد: سال ۹۳ به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شد و در حالی که سال ۹۳ رو به پایان بوده متاسفانه نه دولت و نه مجلس تحقق شعار سال را جدی نگرفتند.

وی افزود: تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیازمند یک حرکت و عزم انقلابی بوده تا هم در حوزه اقتصاد بتوانیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی اهداف ظالمانه دشمنان را خنثی و تحریم‎ها را بی‌اثر کنیم و هم در بعد فرهنگی نیز باید تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی به همراه آحاد ملت ایران دست در دست هم داده و انقلابی‌وار در این مسیر اهداف عالیه فرهنگی را محقق می‌کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه در تحقق شعار سال فقط به برگزاری چند سمینار و همایش بسنده کردیم، خاطرنشان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، یعنی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های توسعه فرهنگی باید ملت از سویی عزم جدی داشته و از طرفی مسئولان نیز با عملکرد و حرکتی جهادی پای کار بیایند.

پژمانفر یادآور شد: بار تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ نیز همچنان بر زمین ماند و مسئولان، شعار سال را نه در تصمیمات و نه عملیات خود جدی گرفتند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی نیازمند همت مجدانه به منظور آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی بوده که گرچه کارهایی دراین حوزه انجام شده اما در خور شعار سال نبوده و باز هم باید گفت در تحقق شعار سال کم‌کاری کرده‌ایم.

نظر شما