شناسهٔ خبر: 85015 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نقوی حسینی عنوان کرد:

تنگه هرمز مسدود شود، آنها به خاک سیاه می‌نشینند

نقوی حسینی43 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش پیامبر اعظم ۹ نشان داد اگر ضرورتی پیش آید، ما از ظرفیت‌های دفاعی خود در مقابله با تهدیدها استفاده خواهیم کرد و اگر ایران تنگه هرمز را سد کند غربی‌ها به خاک سیاه خواهند نشست.

به گزارش نماینده، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارسِ، با اشاره به رزمایش موفقیت‌آمیز پیامبر اعظم ۹ در آب‌های خلیج‌فارس گفت: در این رزمایش جمهوری اسلامی ایران بخشی از ظرفیت‌های دفاعی خود را به نمایش گذاشت تا همه بدانند اگر ضرورتی ایجاد شود ما از ظرفیت‌های دفاعی خود استفاده خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که تهدیدها و فشارها بتواند بر روند پیشرفت کشور ما تأثیر بگذارد.

وی افزود: پیام دیگر این رزمایش این بود که امنیت منطقه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیاز به ورود ناوگان خارجی ندارد جمهوری اسلامی ایران قادر است چتر حمایتی خود را برای تأمین امنیت منطقه باز کند و همه کشورهای همسایه می‌توانند از این چتر حمایتی استفاده نمایند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران قادر است تا با استفاده از ظرفیت‌ دفاعی خود مانع از عملیاتی شدن تهدیدها علیه کشور و نظام شود.

نقوی حسینی تصریح کرد: اگر ما یک ماه صادرات نفت و گاز را قظع کرده و تنگه هرمز را مسدود کنیم کشورهای غربی به خاک سیاه می‌نشینند و لذا ما باید توانمندی خود را برای به دست گرفتن حربه تحریم به نمایش بگذاریم و دنیا  به ویژه غربی‌ها بفهمند که حربه تحریم دست ما است.

نظر شما