شناسهٔ خبر: 84986 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پرسپولیس و پیروزی یکبار مقابل یکدیگر بازی کردند!

پرسپولیس 43 مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: ادعای وفایی بر مالکیت باشگاه پرسپولیس صحت دارد.

به گزارش نماینده، عباس انصاری فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، افزود: باشگاه پرسپولیس سال ۷۰ به وفایی واگذار شد. ما برای درآمدزایی برند، باشگاه را در سال ۷۰ به بخش خصوصی واگذار کردیم. در ابتدا وفایی مالک ۵۰ درصد باشگاه پرسپولیس بود، اما بعد از مدتی صاحب ۱۰۰ درصد باشگاه شد.  

 

انصاری فرد در ادامه عنوان کرد: ما در ۱۲ اسفندماه ۷۰ قرار بود شرکتی با نام پرسپولیس ثبت کنیم که با این نام مخالفت شد و به نام پیروزی ثبت کردیم.  

 

وی تصریح کرد: وفایی هم روز ۲ اردیبهشت ماه سال ۷۰ شرکتی به نام پرسپولیس ثبت کرد که مدارکش موجود است. به هرحال وفایی مالک قانونی باشگاه پرسپولیس است.  

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در سال‌های ۸۶_۸۵ در یکسری از ورزش‌ها از جمله والیبال شرکت کرده است و حتی پرسپولیس و پیروزی در والیبال و چند رشته بانوان در سال ۸۶ باهم بازی کردند.  

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر پرسپولیس مالک دارد و بعد از اینکه حکم دادند پیروزی را منحل کردند، در صورتی که اقدامشان غیرقانونی بوده و الآن پرسپولیس مالک دارد.  

 

انصاری فرد عنوان کرد: در حال حاضر وفایی مدعی برند باشگاه پرسپولیس پیگیر مسائل قضایی برند پرسپولیس است.  

 

*خودروسازان تیم‌های خود را اداره کنند

 

وی درباره گفته‌های تاج که سرخابی‌ها را به شرکت‌های خودروسازی واگذار کنند، تصریح کرد: اگر واگذار کنند که این خصوصی سازی نمی‌شود. اگر شرکت‌های سایپا و ایران خودرو توانایی دارند باید تیم‌های خود را اداره کنند. به نظرم پیشنهاد غلطی است که سرخابی‌ها به شرکت‌های خودروسازی واگذار شوند.  

 

وی درباره اینکه مشتری برای واگذاری سرخابی‌ها پیدا نشده، بیان کرد: مشتری است اما مسائل سرخابی‌ها هنوز به طور کامل مشخص نشده تا خریداران جلو بیایند. در حال حاضر وضعیت پیروزی یا پرسپولیس مشخص نشده است.  

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: وفایی به نام پرسپولیس شرکت را ثبت کرده، اما در روزنامه رسمی پیروزی (پرسپولیس) منتشر شد. در صورتی که در ثبت شرکت‌ها به نام پرسپولیس ثبت شد.

نظر شما