شناسهٔ خبر: 84972 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

صبح امروز صورت گرفت

تصویب اعطای تسهیلات ۳۰ میلیونی به کشاورزان برای توسعه زراعت و باغداری

کشاورزی43 نمایندگان مجلس مصوب کردند ۲۰ درصد از سهم ریالی بخش کشاورزی از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی جهت توسعه زراعت و باغداری از طریق بانک کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش نماینده به نقل ازتسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان، بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور را ادامه دادند.

وکلای ملت پیش از این در بخش درآمدی بند الحاقی به تبصره ۵ مقرر کرده بودند به منظور آبرسانی به روستاها معادل ریالی مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار به صورت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در اختیار دولت قرار می‌گیرد تا در سال ۱۳۹۴ هزینه کند.

امروز نیز در بخش هزینه‌ای این بند مصوب کردند این مبلغ طی هشت سال از محل عواید حاصل از اجرای این طرح‌ها به صندوق توسعه ملی بازپرداخت می‌شود.

بهارستان‌نشینان همچنین در بند الحاقی دیگری به بند "د" تبصره ۵ مصوب کردند ۲۰ درصد از سهم ریالی بخش کشاورزی از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی جهت توسعه زراعت و باغداری با معرفی وزارت جهاد کشاورزی از طریق بانک کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. حداکثر سقف تسهیلات از این محل ۳۰۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.

نظر شما