شناسهٔ خبر: 84966 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بیاتیان عنوان کرد:

دولت در عرصه رسانه منصف نیست

بیاتیان43 نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت می‌خواهد کار خود را به درستی انجام دهد باید در برخورد با منتقدین به ویژه در حوزه رسانه‌ را اصلاح کند.

به گزارش نماینده، سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با انتقاد از عملکرد تیم رسانه‌ای دولت گفت: متاسفانه دولت برخلاف شعارهایی که سر می‌دهد در برخورد با منتقدین منصف جانب انصاف را رعایت نمی‌کند که این مسئله در حوزه‌ رسانه‌‌ای نیز خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه با مجیزه‌گویی و تعریف و تمجید از دولت مشکلی را نمی‌توان حل کرد افزود: اگر دولت می‌خواهد تدبیر و امید را به معنای واقعی آن سرلوحه کار خود قرار دهد باید در برخورد با منتقدین منصف و استفاده از نظر آنها به ویژه رسانه‌هاییی که مشی آنها مشی کارشناسی، دلسوزی برای مجموعه نظام است رویه خود را تغییر دهد و از این رسانه‌ها کمال بهره و استفاده را ببرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان گفت: امیدوارم دولت شعارهایی را که سر می‌دهد در عرصه عمل نیز به آنها عمل کند. اینکه صرفا شعار بدهیم و مسئولین سابق را متهم کنیم مورد پسند مردم نیست. مردم حافظه قوی دارند و ریزبین هستند و اگر دولت می‌خواهد کار خود را به درستی انجام دهد باید در حوزه برخورد با رسانه‌ها و منتقدین رویه خود را تغییر دهد.

نظر شما