شناسهٔ خبر: 84915 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حجت الاسلام موسوی

هشدار اقتصادی رهبر انقلاب در حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اقتصاد ملی بود

موسوی لارگانی43 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به هشدار اخیر مقام معظم رهبری درباره واردات بی‌رویه، گفت: هشدار اقتصادی رهبر انقلاب در حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اقتصاد ملی بود که باید مورد توجه دولت و مجلس باشد.

به گزارش نماینده، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باتسنیم با بیان اینکه مقابله با واردات بی‌رویه باید راهبرد اقتصادی مجلس و دولت باشد، تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری درباره واردات بی‌رویه هشدار می‌دهند نشانگر این است که این موضوع برای اقتصاد کشور بسیار مهم است و همه باید برای مقابله با برای راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اقتصاد ملی، تدبیر کنند.

وی با بیان اینکه، برخی کالاهای خارجی در حالی وارد کشور می‌شوند که نمونه داخلی آن در کشور وجود دارد، تاکید کرد: باید از واردات کالاهای که ورودش به کشور موجب ضربه کالای ایرانی می‌شود، جلوگیری کنیم چرا که در غیر اینصورت نمی‌توانیم ادعا کنیم که از تولیدکنندگان داخلی حمایت می‌کنیم.

موسوی گفت: حمایت از کالای ایرانی برابر است با اشتغال جوانان و رونق اقتصادی در کشور که نباید از این موضوع غفلت کرد؛ لذا هشدار مقام معظم رهبری در راستای دفاع از اشتغال و معیشت مردم صورت گرفته که دولت و مجلس باید به طور دقیق به این هشدار توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم با استفاده از کالای تولید داخل می‌توانند به تحقق بخشی از توصیه‌‌های اخیر مقام معظم رهبری کمک کنند، تاکید کرد: امیدواریم رسانه‌ ملی و دیگر رسانه‌ها نیز در حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ سازی کنند و اینطور نشود که تصور عمومی نسبت به کالای تولید داخل منفی باشد.

نظر شما