شناسهٔ خبر: 84845 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تقدیر چمران از قوه قضائیه/ برخورد با مفاسد اقتصادی متوقف نشود

مهدی چمران/2 رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: مسیری که قوه‌قضاییه در برخورد با مفاسد، شروع کرده است باید همچنان بدون هیچ‎گونه توقفی ادامه پیدا کند.

به گزارش  نماینده مهدی چمران در گفت و گو با میزان، درباره عملکرد قوه‌قضاییه در برخورد با فسادهای اداری و اقتصادی، اظهار کرد: خوشبختانه قوه‌قضاییه درطی سال‎های گذشته توانسته است در نحوه برخورد با مفسدان اداری و اقتصادی عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد.

وی افزود: رویکرد دستگاه قضایی کشور در برخورد با پرونده‎های مرتبط با فسادهای اداری و اقتصادی به گونه‌ای در سال های اخیر موفقیت‎آمیز بوده است که ما توانسته‎ایم در برابر ایجاد فساد در دستگاه‎های اداری و جلوگیری از فساد اقتصادی عملکرد موفقی را اتخاذ داشته باشیم.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: مسیری که قوه‌قضاییه در برخورد با مفاسد، شروع کرده است باید همچنان بدون هیچ‎گونه توقفی ادامه پیدا کند و این قوه باید در زمینه برخورد با مسائل کلان فساد اداری و اقتصادی به بهترین شکل ممکن راه خود را ادامه دهد.

ویبا تاکید بر اینکه قوه‎قضاییه علاوه بر برخورد با مفسدان دانه درشت‌ اقتصادی، باید نسبت به برخورد با فسادهایی که در سطح خرد ادارات نیز صورت می‎گیرد نیز وارد عمل شود، ادامه داد: روند شکل‎گیری این گونه مفاسد جزئی و خرد سبب می‎شود روحیه صداقت و امانت‌داری در جامعه تضعیف شده و مشکلات متعددی گریبانگیر کشور شود.

چمران تاکید کرد: اگر بدنه جامعه دچار آسیب شود، مشکلات متعددی در کشور پدید می‌آید؛ لذا دستگاه قضا باید با جدیت تمام در برخورد با مفاسد اداری خرد و کلان اقدام کند.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انتظار می‎رود قوه قضاییه با وجود عملکرد موفق که در طی سال های گذشته از خود به جا گذاشته است باید با رویکرد جدی‎تر برای مقابله با فساد اداری و اقتصادی وارد عمل شود، خاطر نشان کرد: امید داریم این روند همچون سال های گذشته بدون هیچ گونه تبعیض و اغماضی ادامه پبدا کند؛ چراکه این مطالبه عموم مردم کشورمان است.

نظر شما