شناسهٔ خبر: 84813 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

وزیر سابق ارشاد:

کاندیداتوریم در انتخابات مشخص نیست

محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه آیا از شما برای کاندیداتوری دعوت شده است گفت: هنوز در این خصوص بحثی صورت نگرفته است.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در حاشیه مراسم ختم فرزند حجت‌الاسلام علی فلاحیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در انتخابات مجلس شرکت می‌کنید، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا از شما برای کاندیداتوری دعوت شده است گفت: هنوز در این خصوص بحثی صورت نگرفته است.

حسینی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با احمدی‌نژاد دیدار داشته‌اید، تصریح کرد: در برخی از مجالس مانند مجالس ترحیم همدیگر را می‌بینیم و آخرین آن ختم مادر احمدی‌نژاد بود اما به شکل منظم و در جلسات متعدد نه دیدار نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال حضور احمدی‌نژاد در شورای همگرایی اصولگرایان وجود دارد، خاطر نشان کرد: در این جلسات درباره آقای احمدی‌نژاد بحثی صورت نگرفته است اما مابقی احزاب از جبهه پیروان تا جبهه پایداری حضور دارند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص دو قطبی شدن انتخابات افزود: دو قطبی شدن انتخابات باعث شور انتخاباتی می‌شود و یک واقعیت است و در همه دنیا نیز وجود دارد و خوب است که همه جریانات مسائل خود را شفاف‌تر بیان کنند. متاسفانه احزاب فراگیر در کشور وجود ندارند.

نظر شما