شناسهٔ خبر: 84607 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در تذکر نمایندگان به وزیر صنعت مطرح شد

جلوگیری از در اختیار قرار دادن واردات خودروهای خارجی به یک خانواده خاص

تذکر43 نمایندگان پاکدشت و خمین در تذکری به وزیر صنعت خواستار جلوگیری از در اختیار قرار دادن واردات خودروهای خارجی به یک خانواده خاص شدند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز عصر مجلس (۵ اسفند ۹۳) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در تذکری به وزیر علوم خواستار جلوگیری از ارسال نامه‌های غیرقانونی به مؤسسات آموزش عالی توسط اداره کل گسترش آموزش عالی شد.

مجید منصوری بیدکانی، سیدحسین نقوی حسینی، ‌الیاس نادران، حسین سبحانی‌نیا، احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان لنجان، ورامین، تهران، نیشابور و قم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت عدم پرداخت مطالبات معوقه فرهنگیان شدند.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد به وزیر نفت برای بکارگیری ظرفیت‌های ملی در حفاری‌های نفتی و تلاش برای ایجاد ظرفیت‌های جدید ایرانی با هدف جایگزینی به جای دکل‌های حفاری خارجی تذکر داد.

زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر علوم خواستار توضیح علت حمایت از سران فتنه و تلفات عمومی تشکل‌های دانشجویی شد.

فرهاد بشیری و محمدابراهیم رضایی نمایندگان پاکدشت و خمین در تذکری به وزیر صنعت خواستار جلوگیری از در اختیار قرار دادن واردات خودروهای خارجی به یک خانواده خاص شدند.

محمدمهدی زاهدی و رضا آشتیانی عراقی نمایندگان کرمان و قم در تذکری به وزیر علوم خواستار توضیح علت انجام مصاحبه مبنی بر تضعیف دانشگاه پیام نور از سوی مسئولان وزارت علوم شدند.

نظر شما