شناسهٔ خبر: 84480 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موسوی‌نژاد در تذکر شفاهی مطرح کرد

انتقاد از تشکیل اتاق فکر توسط استاندار بوشهر برای مهندسی انتخابات

موسوی نژاد43 نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: استاندار بوشهر و دیگر مسئولان برای آنکه انتخابات را مهندسی کنند، اتاق فکری تشکیل داده‌اند و آنچه می‌خواهند انجام می‌دهند. آیا وزارت کشور تذکری به مسئولان نداده است؟

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید‌مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه مجلس گفت: مدت‌های مدیدی که بحث آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود محضر شما هم عرض کردیم ولی توجهی نکردید.

وی بزرگترین مولفه توسعه اقتصادی و علمی کشور را تربیت نونهالان و نوجوانان خواند و افزود: متاسفانه در آموزش و پرورش استان بوشهر به دلیل سیاسی‌کاری و جناح‌بازی این امر مورد غفلت قرار گرفته و مورد توجه جدی مسئولین نیست.

موسوی‌نژاد در ادامه گفت: استاندار بوشهر و دیگر مسئولان برای آنکه انتخابات را معرفی کنند اتاق فکری تشکیل داده‌اند و آنچه می‌خواهند انجام می‌دهند؛ آیا وزارت کشور تذکری به مسئولان نداده است؟

وی با انتقاد از عدم تذکر، عدم بررسی و عدم ممانعت نسبت به اینگونه کارها در استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز با مشکل جدی در حوزه کشاورزی و آب شرب در این استان مواجه هستیم.

نظر شما