شناسهٔ خبر: 84432 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

آقازاده‌ای که خود را بورسیه کرد!+عکس

مهدی هاشمی بورسيه‌شدگان در معرض تهمت قرار گرفته، خواهان رسيدگی‌ كلی به وضعيت موجود و بررسی وضعيت بورسيه‌ها در دوران گذشته شده و خواستار بررسی وضعيت وزارت علوم در دوران اصلاح‌طلبان نيز شده اند...

به گزارش نماینده به نقل از جهان نیوز، در حالی كه با جنجال‌سازی ابتدایی روزنامه‌های افراطی و برخي از افراد اصلاح‌طلب، درباره تخلف گسترده در اخذ بورسيه‌های تحصيلی، نوك پيكان اين رسانه‌ها به سوي اصولگرايان نشانه رفته بود، رفته رفته تشت رسوایی اين جماعت بيش از پيش از بام می‌افتد.

پس از تبديل تخلف ادعا شده توسط مديران سابق وزارت علوم از ۳۰۰۰ نفر به چيزی كمتر از ۲۰ نفر، اين روزها، بورسيه شدگان در صدد اعاده حيثيت از خود و بازگداندن آبروی به ناحق از دست رفته هستند.

بورسيه‌شدگان در معرض تهمت قرار گرفته، خواهان رسيدگی‌ كلی به وضعيت موجود و بررسی وضعيت بورسيه‌ها در دوران گذشته شده و خواستار بررسی وضعيت وزارت علوم در دوران اصلاح‌طلبان نيز شده اند.

اين اتفاق باعث موجب شد تا سخنگوی كميسيون اموزش واكنش نشان داده و بگويد: "یکی از بحث‌‌های ما این است که تحقیق و تحفص از بورسیه‌های دولت‌های گذشته صورت بگیرد، هم از دولت هاشمی، هم خاتمی و هم احمدی‌نژاد و هرکجا تخلفی ثابت شد با آن برخورد می‌کنیم؛ برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی تخلف کرده است. "

در اين ميان يكی‌ از كسانی كه به عنوان بورسيه سازمان بهينه سازی مصرف سوخت توانسته مدرك كارشناسی ارشد خود را از دانشگاه شريف دريافت كند، مهدی‌هاشمی رفسنجانی است. نكته جالب آنكه وی در همان مقطع (مهر ماه سال ۸۰) مديرعاملی اين سازمان كه از زيرمجوعه‌های وزارت نفت است، را نيز برعهده داشت!

 

با توجه به گواهی صادر شده، وی از سال ۸۰ تا سال ۸۵ به مدت ۵ سال مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد بوده است.

نظر شما