شناسهٔ خبر: 84423 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

باهنر در همایش روزملی مهندس:

ستاد بزرگداشت مهندسین دائمی می‌شود

باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، از دائمی شدن ستاد بزرگداشت مهندسین در کشور خبر داد و گفت: خانواده بزرگ مهندسین خود را مسئول می‌داند که در راستای سیاست دولت و مجلس تلاش کند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در دومین همایش روز ملی مهندس که صبح امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: جامعه اسلامی مهندسین با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر ستادی را برای بزرگداشت روز مهندس تشکیل دادند، لذا از مقام معظم رهبری به دلیل پذیرش اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی مهندس و ارائه رهنمودهای مناسب در این زمینه کمال تشکر را داریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های مهندسین در زمان‌های گذشته، گفت: مهندسین کشور حضور تعیین کننده‌ای را در حرکات انقلابی علیه نظام ستم شاهی و در زمان دفاع مقدس داشتند و بسیاری از بخش‌های توسعه‌ای و دستیابی به فناوری‌های نو از جمله هسته‌ای، نانو و بایو و سایر فناوری‌ها از آثار عملیات مهندسین کشور است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور با بیان اینکه چشم‌انداز توسعه ایران اسلامی در گرو خدمات مهندسین کشور است، تصریح کرد: قصد ما از ایجاد ستاد تجلیل از خدمات ارزشمند مهندسین کشور بود، لذا امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا از مهندسین در حوزه‌های هسته‌ای، نانو، قرارگاه سازندگی و شرکت‌های خصوصی و از شهدای والامقام مهندس به صورت سمبلیک تقدیر و تشکر کنیم.

باهنر خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که با اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار، مبارزه‌ای را با دموکراسی فلج کننده اداری داشته باشیم و رتبه ایران در شاخص بهبود فضای کسب و کار را ارتقا ببخشیم.

وی از دائمی شدن ستاد بزرگداشت مهندسین در کشور خبر داد و افزود: در تلاش هستیم که ستاد بزرگداشت مهندسین را دائمی کنیم و از دولت یازدهم که امید مهندسین به اقدامات اصلاحی این دولت است، اعلام می‌کنیم که خانواده بزرگ مهندسین خود را مسئول می‌داند که در راستای سیاست دولت و مجلس تلاش کند تا بتوانیم گره‌های اداره کشور را باز کنیم و باور به این جمله را که "ما می‌توانیم" نهادینه کنیم.

نظر شما